Snart i stan

Just nu sitter jag på Oslo centralstation och väntar på tåget som ska ta mig till stället där det händer ikväll. Tajt har nypremiär och jag (Kerl), Hajen och Floffy spelar byxorna av er. Så kom dit dansa, drick, festa, umgås och ha en fantastisk kväll med oss! Det kommer det bli, jag lovar. Själv är jag jäkligt peppad och glad att jag ska spela ikväll. Det kommer bli magiskt!
Tack som fan Tajt-crew Olov, My och Jonas för att ni tog mig till Arvika ikväll!!
Vi ses snart vänner!
Love,
Thobias

Ett svar to “Snart i stan”

  1. vi älskar att du är hemma såklart!

Kommentera

