Xinobi!

xinobi

Jag förstår inte hur jag har kunnat missa denna fantastiska portugis. Det är så otroligt tajt att jag inte riktigt vet vad jag ska ta mig till. Att Xinobi och en annan TAjT-favorit Moulinex är bästa polare och gärna remixar varandra gör ju inte saken sämre. Här ger jag er tre mina just nu tajtaste spår. Äckligt bra. Lyssna. Dansa.

Xinobi – Day Off

Xinobi – Day Off (Anoraak Remix)

Xinobi – BMX (Moulinex Remix)

Bor ni just nu i New York eller Philadelphia  så har ni möjligheten att få uppleva ett par kvällar att dö för i januari. Xinobi och Moulinex under en och samma kväll. Den 23:e i New York och den 24:e i Philadelphia. Mer info på Xinobis MySpace.

Köp Xinobis EP Day Off och Moulinex EP Break ChopsBeatport.

6 svar to “Xinobi!”

  1. Och något fantastiskt är att Xinobi gjort låten BMX som bygger på den gamla dängan Street Dance av Break Machine. Street Dance gick in som etta på Trackslistan på min födelsedag, alltså 15 maj, 1984. Fantastiskt!

  2. För det första, shit va sugen jag blir på att hitta Street Dance nu! Kanske Spotify?

    Fan va kul att med Moulinex! Det var det som jag hade som riktmärke när jag skulle hitta min klubbspelstil på Koriander, höll på med det idag :) Härligt!

  3. Jag har den, du kan få’n!

  4. Aaahh, jag fattade inte hur bra BMX-remixen var första gången. Jätte. Den är jätte bra.

  5. ja BMX var ruskigt svängig

  6. […] Vi har skrivit om Moulinex flera gånger tidigare. Till exempel här, här och lite här. Plus i tre av fyra årsbästalistor. Det kommer kanske inte som en överraskning att Moulinex är […]

Kommentera

