Elis Week – Martin Lindahl

tajt-affish-6-2-09-lindahl
Siste producenten ut innan kvällen bjuder på TAjT i verkliga livet – Martin Lindahl.

Vem är du egentligen, Martin?
Jag är lite utav en producent från Arvika som halkade in på elektronisk dansmusik via EBM med en osund fascination för minimalism och elektroniska prylar. Jag började ganska snart producera musik som ursäkt för att få skruva på maskiner. Min musik är en techno-sallad med alla mina favouritljud.

n685290991_2023386_5574

Hur har du laddat upp inför spelningen?
Ätit våfflor varje dag i en och en halv vecka.

Varför är det förbjudet att ligga på sofflocket ikväll?
Eftersom världens trevligaste technokollektiv bjuder upp till dans, jag fyller typ år och dessutom är det nära till Timmys om man blir hungrig.

Vilka är dina fem TAjTaste låtar just nu?
Gui Boratto – Like you (Supermayer Remix)
Väth vs. Fluegel – Trashbindance
Josh Wink – Higher State Of Conciouness
Steve Bug – Smackman
Dominik Eulberg & Gabriel Ananda – Eukalypse now!

Om 6 timmar smäller det!  Peppa hjärnet med Martin Lindahl – Mini Mix!

Kommentera

