the boy does obviously something right

fred falke
Hur mycket jag än utforskar världen och den elektroniska musikscenen återkommer jag alltid till en producent – Fred Falke. Den här briljanta fransmannens verk går inte att överdosera. När det svenska höstmörkret är som värst och regnet inte verkar vilja sluta ösa ner stänger vi på TAjT, och då kanske främst Hajen, in sig i sina hörlurar med bland annat de här tre spåren. Håll till godo!

Fred Falke – Back To Stay

Alesha Dixon – The Boy Does Nothing (Fred Falke Remix)

Kris Menace – Fairlight Pt.1 and Pt.2 (ft. Fred Falke)

Ett svar to “the boy does obviously something right”

  1. […] Dagen idag, söndag, är en varm men grå höstdag. Jag fortsatte att spela mitt nya favoritspel – Supermarket Mania och tillsammans med J slukade vi ytterligare ett gäng VM-avsnitt. Som pricken över i:t tog vi tag i TAjT och jag delar med mig av min bästa producent här. […]

Kommentera

